Kristina Grietens
10/03/2026
Heel vriendelijk heel behulpzaam ben echt tevreden . Mooie opbergruimtes ook. Raad het iedereen aan die een stockage ruimte wil. Ook heel goed bereikbaar! Schappelijk qwa prijs. Ben een tevreden klant
Vriendelijke groeten
Grietens Kristina
Zeer netjes en proper, handige karren om materiaal te verplaatsen naar de box. Gemakkelijk systeem om de poorten en de box te openen via de app.
Proper, profesioneel, makkelijk,...
Aanrader voor iedereen die even wat meer plek nodig heeft.
Waarschijnlijk één van de eerste klanten op de nieuwe site van Zaventem. Waarschijnlijk ook een klant die stap voor stap op weg is geholpen door de "staff" om juiste ruimte te vinden, beste klantenservice ever !!! Een aanrader
Mathieu Vanassche
07/01/2025
Zeer handige procedure om de ruimte aan te vragen. Ruime openingsuren, makkelijke bereikbaarheid, deuren openen met je smartphone, en alles zeer netjes... TOP Allemaal!
Zeer goed geholpen nette box aan het huren super vriendelijk
simpele en vlotte werking, geen klachten over, goeie communicatie ook
Stijn Hooftman
10/03/2026
zeer proper , duidelijke instructies, ruime box, vriendelijk personeel aan de telefoon , handig dat je toegang digitaal kan delen, een aanrader - ze mogen nog een filiaal openen in regio Bornem-Puurs ;-)
Enige minpuntje, na 17u bel je via call-center - 10 minuten voor er iemand opnam, maar wel zeer behulpzaam
Francis Matton
25/08/2025
Na een maand kan ik zeggen dat de manier van werken van Storo mij heel erg aanspreekt, die is duidelijk, eenvoudig en correct. De gehuurde ruimte heb ik proper in ontvangst mogen nemen en die voldoet volledig aan mijn verwachtingen 👍
Gebruiksvriendelijk, netjes, vlotte ingang. Goede uitleg. Eerste keer ging alles prima.
Wouter De Waard
01/08/2025
Mooie , nieuwe, goed bereikbare, toegankelijke en geacclimatiseerde opslagruimtes in vele afmetingen. Makkelijk en snel aanmelden als klant, vriendelijk aan de telefoon en meteen toegang. En toch goed bewaakt. Precies wat ik nodig had in elk geval!
Proper, makkelijk, direct toegankelijk! Perfect om mijn te veel aan spullen veilig op te slaan.
Hajar Brownani
05/06/2026
Heel praktisch
Tot nu toe een zeer aangename ervaring. Een super handige app die het bezoek super makkelijk maakt. Ook een grote plus zijn de karretjes die aanwezig zijn om allen naar u locker te brengen.
Alles loopt super vlot en laad gewoonlijk een volle auto uit in 15 minuten. Zeer ruime lift die makkelijk te gebruiken is. Propere hallen en boxen.
Ook een leuk oog voor detail is dat iedere gang vernoemd is naar een straat in Zaventem. Is gewoon een tof extratje om alles nog asngenamer te doen voelen. Het is goed gelegen en ook duidelijk aangeduid.
Daarnaast ook de vriendelijke service van na een week te bellen of alles naar wens is en of er enige problemen of vragen zijn.
Mijn stiefmoeder heeft een box bij een andere maatschappij en gaat overdtappen omdat de prijs veel voordeliger is en alles er beter bij staat.
Zeker een aanrader.
Anouk Van Bavel
01/06/2026
Proper, makkelijk en ideaal om mijn te veel aan spullen veilig in op te bergen!
Heel gemakkelijk en mooi verzorgd.
Carlo Van Den Berg
01/11/2025
Alles tiptop in orde sterk aan te raden
Audrey Vanden Broecke
03/10/2025
Goed concept en heel goed uitgewerkt.
Zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers! Aanrader!
Hele goede ervaring met Storo in Roeselare. Alles ging heel soepel en snel. Fijn
Zeer proper!
Direct beschikbaar! En zeer mooie ruimtes!
Super tevreden mooi ,proper en makkelijk berijkbaar, zekker zou ik iedereen aanraden💟💟💟💟💟💟💟
Zeer vlotte service!. Alles virtueel met telefonische begeleiding kunnen bekijken. Na 10 min. was alles al in orde. Proficiat Storo!.
Dany Van Der Vloet
20/12/2025
Heel goede service
Het goede eraan is, dat alles warm en droog binnen staat. Niet zoals in een koude vochtige autobox, waar het binnen regent, zoals wij vroeger hadden. Ook is het goed verlicht en er is een toilet. Zéér positief dus.
Nieuw Belgisch bedrijf dat mijn vertrouwen heeft. Ik raad het zeker aan om het eens te proberen. (Ikzelf heb nog een box bij Shurgard, maar daar ben ik niet langer tevreden over nu ik het verschil zie met Storo. Ik ben nu van plan alles te verhuizen: meer licht, gemakkelijker toegankelijk, goede karretjes.) Met andere woorden: een aanrader! Ik geef 5 sterren al hoewel er toch nog enkele punten verbeterd kunnen worden (maar echt niets om een sterretje te verwijderen en dit meld ik tuurlijk door aan Storo). Dit is een eerlijke review omdat ik tevreden ben over de service. Bravo Storo!!!