proper, goed georganiseerd, alles met app, veilig, vlot contact
Zeer vlotte service!. Alles virtueel met telefonische begeleiding kunnen bekijken. Na 10 min. was alles al in orde. Proficiat Storo!.
Zeer vriendelijk ontvangen, alles verliep zeer correct, uiterst tevreden over de bergruimte. Ook zeer interessant van prijs, Kortom : super tevreden !
Zeer netjes en proper, handige karren om materiaal te verplaatsen naar de box. Gemakkelijk systeem om de poorten en de box te openen via de app.
Jurgen De Cuyper
03/02/2026
Vlotte communicatie, alles snel geregeld en zeer propere storo in Brecht.
Audrey Vanden Broecke
03/10/2025
Goed concept en heel goed uitgewerkt.
Zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers! Aanrader!
Hele goede ervaring met Storo in Roeselare. Alles ging heel soepel en snel. Fijn
Dany Van Der Vloet
20/12/2025
Heel goede service
Leslie Opdebeeck
08/06/2026
Top!
Tot nu toe een zeer aangename ervaring. Een super handige app die het bezoek super makkelijk maakt. Ook een grote plus zijn de karretjes die aanwezig zijn om allen naar u locker te brengen.
Alles loopt super vlot en laad gewoonlijk een volle auto uit in 15 minuten. Zeer ruime lift die makkelijk te gebruiken is. Propere hallen en boxen.
Ook een leuk oog voor detail is dat iedere gang vernoemd is naar een straat in Zaventem. Is gewoon een tof extratje om alles nog asngenamer te doen voelen. Het is goed gelegen en ook duidelijk aangeduid.
Daarnaast ook de vriendelijke service van na een week te bellen of alles naar wens is en of er enige problemen of vragen zijn.
Mijn stiefmoeder heeft een box bij een andere maatschappij en gaat overdtappen omdat de prijs veel voordeliger is en alles er beter bij staat.
Zeker een aanrader.
Zeer gemakkelijk/ verzorgd en efficient
Ik heb de opslagplaats in het weekend online aangevraagd en ik kon er direct gebruik van maken. Propere gangen, propere warme opslagplaats, materiaal voor mijn gerief te voeren.
Had dozen aangevraagd, die stonden mooi in de box te wachten.
Dankjewel
Dylan Vermeersch
01/12/2025
Zeer goede plaats om je meubels te plaatsen
En altijd correct zeker een
Aanrader als je geen plaats vind 1 plaats storo zeer tevreden van dankuwel alvast
Even een stockage ruimte nodig, maar ook mogelijk voor langere termijn. Veel keuze, gemakkelijk te reserveren, veilig, proper én aangename temperaturen. Men heeft zelf 7/7 en 24/24 toegang tot de gekozen ruimte.
Eveneens bereikbaar met openbaar vervoer.
Stijn Hooftman
10/03/2026
zeer proper , duidelijke instructies, ruime box, vriendelijk personeel aan de telefoon , handig dat je toegang digitaal kan delen, een aanrader - ze mogen nog een filiaal openen in regio Bornem-Puurs ;-)
Enige minpuntje, na 17u bel je via call-center - 10 minuten voor er iemand opnam, maar wel zeer behulpzaam
Hildegard Stinissen
13/11/2025
Zeer tevreden, gemakkelijke box, brede deur, brede gangen, handkarren aanwezig, binnen uitladen mogelijk, vlotte toegang
Gebruiksvriendelijk, netjes, vlotte ingang. Goede uitleg. Eerste keer ging alles prima.
Patrick Massant
27/05/2026
Makkelijke en snelle opstart; telefonische rondleiding in een zeer proper en recent gebouw. Een mailtje later was alles rond, kortom eenvoudig en snel.
Jeroen Van Lissum
10/04/2026
Zeer toegankelijke opslagruimte, er zijn karretjes ter beschikking, grote goederelift, propere wc. De app. werkt vlekkeloos. Nergens last mee gehad.
Het enige puntje zou kunnen zijn dat er in de unit zelf geen verlichting is. Hoewel de gangen heel goed verlicht zijn.
De app is zeer handig. Geen gedoe met sloten of codes (al kan je wel een code gebruiken als je dat wil). Box was ook netjes en proper toen wij aankwamen.
simpele en vlotte werking, geen klachten over, goeie communicatie ook
Anouk Van Bavel
01/06/2026
Proper, makkelijk en ideaal om mijn te veel aan spullen veilig in op te bergen!
Waarschijnlijk één van de eerste klanten op de nieuwe site van Zaventem. Waarschijnlijk ook een klant die stap voor stap op weg is geholpen door de "staff" om juiste ruimte te vinden, beste klantenservice ever !!! Een aanrader
Nieuw Belgisch bedrijf dat mijn vertrouwen heeft. Ik raad het zeker aan om het eens te proberen. (Ikzelf heb nog een box bij Shurgard, maar daar ben ik niet langer tevreden over nu ik het verschil zie met Storo. Ik ben nu van plan alles te verhuizen: meer licht, gemakkelijker toegankelijk, goede karretjes.) Met andere woorden: een aanrader! Ik geef 5 sterren al hoewel er toch nog enkele punten verbeterd kunnen worden (maar echt niets om een sterretje te verwijderen en dit meld ik tuurlijk door aan Storo). Dit is een eerlijke review omdat ik tevreden ben over de service. Bravo Storo!!!
Zeer tevreden met Storo. De Bringme Box is een super handige extra service welke webshop leveringen en aansuitende opslag zeer efficiënt doen verlopen. Marine en Lennert onderhouden de locatie in Mechelen alvast goed, vlot contact bij opmerkingen of problemen. Aanrader!