Ik heb de opslagplaats in het weekend online aangevraagd en ik kon er direct gebruik van maken. Propere gangen, propere warme opslagplaats, materiaal voor mijn gerief te voeren.
Had dozen aangevraagd, die stonden mooi in de box te wachten.
Dankjewel
Stijn Hooftman
10/03/2026
zeer proper , duidelijke instructies, ruime box, vriendelijk personeel aan de telefoon , handig dat je toegang digitaal kan delen, een aanrader - ze mogen nog een filiaal openen in regio Bornem-Puurs ;-)
Enige minpuntje, na 17u bel je via call-center - 10 minuten voor er iemand opnam, maar wel zeer behulpzaam
Super gemakkelijk in gebruik. Perfect systeem.
Zeer tevreden met Storo. De Bringme Box is een super handige extra service welke webshop leveringen en aansuitende opslag zeer efficiënt doen verlopen. Marine en Lennert onderhouden de locatie in Mechelen alvast goed, vlot contact bij opmerkingen of problemen. Aanrader!
Dany Van Der Vloet
20/12/2025
Heel goede service
Mooie opslagruimte. Handige App. Goede service.
Wij zijn zeer tevreden over onze ruimte bij Storo , alles is steeds proper en netjes onderhouden. Bij vragen helpen ze u zeer vlug . Zeker aanrader om hier een plaats te huren
Hajar Brownani
05/06/2026
Heel praktisch
Zeer gemakkelijk/ verzorgd en efficient
Dries Van Rompaey
18/04/2025
Prima faciliteiten, gemakkelijk registeren en activeren.
Alles netjes en orderlijk, super handige toegang tot Storo en je box met de applicatie. Lift, karretjes,... allemaal beschikbaar!
De achtergrond muziek maakt het compleet ;-)
Ronald Van Wallendael
29/04/2025
Zeer tevreden 👍🏻
Top ervaring, had een tijdelijke opslag plek nodig. Proper, handig en geautomatiseerd systeem. Ik weet wie aan te raden bij vrienden.
Zeer netjes en proper, handige karren om materiaal te verplaatsen naar de box. Gemakkelijk systeem om de poorten en de box te openen via de app.
Kristina Grietens
10/03/2026
Heel vriendelijk heel behulpzaam ben echt tevreden . Mooie opbergruimtes ook. Raad het iedereen aan die een stockage ruimte wil. Ook heel goed bereikbaar! Schappelijk qwa prijs. Ben een tevreden klant
Vriendelijke groeten
Grietens Kristina
Geraldine Verpoort
02/11/2025
Heel erg tevreden over de professionele service. De online boeking, app met codes en toegang to Storo is super eenvoudig en werkt flawless! De storages zijn proper en hebben de exacte omvang als aangegeven. Ik ben een heel tevreden klant en zou Storo aanraden aan iedereen die een opslagruimte zoekt.
proper, goed georganiseerd, alles met app, veilig, vlot contact
Jurgen De Cuyper
03/02/2026
Vlotte communicatie, alles snel geregeld en zeer propere storo in Brecht.
Leslie Opdebeeck
08/06/2026
Top!
Patrick Massant
27/05/2026
Makkelijke en snelle opstart; telefonische rondleiding in een zeer proper en recent gebouw. Een mailtje later was alles rond, kortom eenvoudig en snel.
Christiaan Lebbink
14/11/2025
Efficiënt en zeer professioneel in het bezichtigen en afsluiten van een contract. Daarna eenvoudig en helder in het gebruik van de opslag. Gebouw is top.
De app is zeer handig. Geen gedoe met sloten of codes (al kan je wel een code gebruiken als je dat wil). Box was ook netjes en proper toen wij aankwamen.
Judith Vandeloo
29/04/2026
Zeer tevreden: goed bereikbaar, parking ruim, zeer propere en brede gangen, karretjes ter beschikking. Afstandsbediening voor openen box is een echte plus!
Collin Stewart
19/02/2026
Veiling spullen op gehaald. Goed geregeld en vriendelijk personeel top
Proper, profesioneel, makkelijk,...
Aanrader voor iedereen die even wat meer plek nodig heeft.
Nieuw Belgisch bedrijf dat mijn vertrouwen heeft. Ik raad het zeker aan om het eens te proberen. (Ikzelf heb nog een box bij Shurgard, maar daar ben ik niet langer tevreden over nu ik het verschil zie met Storo. Ik ben nu van plan alles te verhuizen: meer licht, gemakkelijker toegankelijk, goede karretjes.) Met andere woorden: een aanrader! Ik geef 5 sterren al hoewel er toch nog enkele punten verbeterd kunnen worden (maar echt niets om een sterretje te verwijderen en dit meld ik tuurlijk door aan Storo). Dit is een eerlijke review omdat ik tevreden ben over de service. Bravo Storo!!!